Pranešėjai

Hans Christian SmedHans Christian Smed, „Roskilde festival“ pardavimų ir rinkodaros direktorius (Danija)
Kurį laiką dirbęs didžiausiame Danijoje mažmeninės prekybos tinkle „Dansk Supermarket“, nuo 2006 m. Hans Christian Smed yra legendinio Roskildės festivalio rinkodaros ir pardavimų vadovas. Didžiausiame muzikos festivalyje Šiaurės Europoje jis dirba su tokiais rėmėjais kaip H&M, „Tuborg“, „Volkswagen“, „Hummel“, „Microsoft“ ir kt. bei aktyviai prisideda prie rėmimo aktyvavimo sprendimų. Jis yra atsakingas už festivalio pajamų šaltinių vystymą, maisto ir gėrimų prekybos koordinavimą, komercinių strategijų bei verslo sprendimų kūrimą ir įgyvendinimą. Roskildės festivalis kiekvienais metais visą savo uždirbtą pelną aukoja labdaringiems projektams už kuriuos balsuoja festivalio auditorija.

Piret Reinson - 130x180Piret Reinson, komunikacijos ir rinkodaros koordinatorė Baltijos šalims „Nordea Estonia“ (Estija)
Rinkodaros srityje Piret Reinson dirba jau 19 metų. Per ilgą karjeros laikotarpį ji vadovavo skirtingiems rinkodaros ir investavimo skyriams bankuose „Ühispank Asset Management“ (dabartinis SEB bankas), „Swedbank“, „Retail bank“, taip pat dirbo kitose Estijoje gerai žinomose kompanijose. Penkerius metus ėjo Estijos televizijos rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovės pareigas. Tarptautinio verslo vadybos mokėsi Estijos verslo mokykloje, o socialinių mokslų magistrą baigė Talino universitete. Jos magistrinio darbo tema – „Dizainas kaip kūrybinės industrijos elementas: analizė, dizaino panaudojimo barjerai ir galimybės Estijoje“. Augina 17 metų sūnų ir 11 metų dukrą, laisvą laiką skiria vaikams ir kultūrai, įkvėpimo semiasi tapydama. Pasak Piret Reinson, rėmimo strategija yra viena iš geriausių rinkodaros priemonių kurti prekių ženklo išskirtinumą ir žinomumą „nuolatinėje biudžetų mažinimo aplinkoje“. „Nordea Estonia“  prekių ženklo spontaninis žinomumas buvo 58% 2010 metais ir 77% 2014 metais (per tuo metus rinkodaros biudžetas mažėjo iki 30%, palyginti su 2010 m.).

Mykolas KatkusMykolas Katkus, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas
Nuo 1999 m. vadovavo „Viešųjų ryšių partneriams“, dabar „VRP Hill+Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas. Savo profesinėje veikloje nuolat konsultuoja didžiausias kompanijas. Daugelio straipsnių bei komentarų apie komunikaciją ir komunikacijos strategiją autorius. Lietuvos investuotojų forumo valdybos narys. „Danske Bank Vilniaus maratono“ savanoris.

Mindaugas MorkunasMindaugas Morkūnas, konferencijos „Smart Sponsorship“ iniciatorius, festivalių „Kino pavasaris“ ir „Mados infekcija“ rėmimo vadovas
Konferencijos „Smart Sponsorship“ iniciatorius. Rėmimų srityje dirba daugiau kaip 13 metų. Dirba su tokių festivalių rėmimu kaip „Mados infekcija“, „Kino pavasaris“. Anksčiau dirbo su „Be2gether“, „Sostinės dienos“, „Nokia Trends Lab“, „Sobieski Uogos“. Dalyvavo daugiau kaip 30 rėmimo mokymų įskaitant www.sponsorship.com, www.sportbusiness.com, o taip pat rėmimo konferencijose Londone bei Stokholme. Per pastaruosius 13 metų rėmimo srityje dirbo su tokiais rėmėjais kaip „Ergo“, „Tuborg“, „Viasat“, „Red Bull“, „Nokia“, „L’Oreal“, „Max Factor“, „Panorama“, „Alita“, „Sobieski“, „Absolut“ ir kt.

Benediktas Vanagas - Grey OrbBenediktas Vanagas, lenktynininkas; „Velomaratonas“, „Halls Winter Rally“ organizatorius, „Pitlane“ direktorius
Benediktas Vanagas šiandien yra ne tik vienas labiausiai patyrusių Baltijos šalių autopilotų, bet ir viena aktyviausių figūrų sporto rinkodaroje. Ne tik lenktynių „Dakaras“, „1000km lenktynės“ bei įvairių ralių dalyvis, bet ir renginių „Velomaratonas“, „Halls Winter Rally“ organizatorius. Benediktas Vanagas yra ne tik sportininkas, bet ir kompanijos „Pitlane“ vadovas, subūręs komandą, siekiančią išskirtinių sprendimų sporto renginių ir jų rinkodaros valdyme. Jis taip pat yra „Nacionalinio automobilių klubo” įkūrėjas bei vadovas.

Jonas BlinstrubasJonas Blinstrubas, „BVRG Burson-Marsteller“ direktorius
16 metų darbo patirtį komunikacijos srityje turintis Jonas Blinstrubas yra agentūros „BVRG Burson-Marsteller“ steigėjas ir vadovas. Jis verslo ir viešojo sektoriaus klientams rengia komunikacijos strategijas, konsultuoja krizių valdymo, vidinės ir išorinės, socialinės atsakomybės komunikacijos klausimais ir vadovauja rengiant komunikacijos projektų kūrybines idėjas. Tarp didžiausių klientų, su kuriais dirbo pastaruoju metu, yra „Švyturys-Utenos alus“, „Omnitel“, MAXIMA, DNB, „Lietuvos draudimas“, „KPMG“ ir kt. Jono vadovaujama komanda klientams yra įgyvendinusi daug sėkmingų rėmimų komunikacijos projektų. Tarp jų – ne vienerius metus vykdomi projektai su „Švyturiu“ bei nacionaline Lietuvos vyrų krepšinio rinktine. Su banku DNB atliktas „Nacionalinės krepšinio ekonomikos tyrimas“ 2013 m. laimėjo pirmą vietą „Baltic PR Awards“ rėmimų kategorijoje ir prisidėjo prie metų agentūros titulo laimėjimo.

Birute EimontaiteBirutė Eimontaitė, „Danske Bank“ marketingo skyriaus vadovė
Birutė Eimontaitė turi dešimties metų darbo rinkodaros, komunikacijos ir projektų valdymo srityse patirtį. Buvusi Žinių ekonomikos forumo projektų koordinatorė. Buvusi Mykolo Romerio universiteto lektorė. Nuo 2008 m. dirba „Danske Bank“ Marketingo skyriuje, nuo šių metų yra jo vadovė. Trečius metus yra pagrindinis už „Danske Bank Vilniaus maratono“ rėmimo projekto įgyvendinimą atsakingas asmuo organizacijoje.

Valdas LopetaValdas Lopeta, „Danske Bank“ komunikacijos skyriaus vadovas
Dirba komunikacijos srityje daugiau kaip 12 metų. Buvęs „Lietuvos draudimo“ komunikacijos vadovas, prekybos tinklo „Iki“ viešųjų ryšių departamento vadovas, dalyvavo įgyvendinant daugelį „Iki“ rėmimo kampanijų 2009-2012 m. Dirbo projektų direktoriumi viešųjų ryšių agentūroje „BVRG Burson-Marsteller“. Įvairių publikacijų autorius žiniasklaidos priemonėse „Verslo klasė“, „Laima“ ir kt. Dabar „Danske Bank“ komunikacijos skyriaus vadovas.

Povilas PetniunasPovilas Petniūnas, UAB „Švyturys-Utenos alus“, produkto vadovas (tarptautiniai prekių ženklai)
Rinkodaros ir verslo strategijos specialistas, turintis ilgametę patirtį vystant vienus stipriausių vietinių ir tarptautinių prekių ženklų Lietuvoje. Pastaraisiais metais dirbdamas su tokiais prekių ženklais kaip „Utenos“ alus, „Tuborg“ ir „Carlsberg“ sukaupė didelę praktinę patirtį, susijusią su rėmimais ir jų aktyvavimu.

REGISTRACIJA Į KONFERENCIJĄ