Programa

09.00-09.30      Registracija ir rytinė kava

09.30-09.40    Įžanginis žodis
Ugnius Jankauskas, UAB „Verslo žinios“ generalinis direktorius
Mindaugas Morkūnas, VšĮ „Smart Sponsorship“ direktorius, konferencijos moderatorius

Mindaugas Morkunas09.40-10.10     Rėmimo rinkodaros tendencijos 2015 metams
Mindaugas Morkūnas
, „Smart Sponsorship“, VšĮ vadovas, festivalių „Kino pavasaris“ ir „Mados infekcija“ rėmimo vadovas

  • Naujos rėmėjų kategorijos rėmimo rinkodaroje
  • Rėmimo aktyvavimo skaitmeninėje erdvėje tendencijos
  • Didėjanti turinio kuravimo svarba rėmimuose
  • Nauji globalūs rėmimo kontraktai ir ko iš jų galima pasimokyti
  • Ilgalaikio rėmimo privalumai prieš trumpalaikius

Pranešėjas pristatys konferencijos „Smart Sponsorship“ programą, apžvelgs ilgalaikio rėmimo atvejus, naujausius 2014 m. rėmimo atvejus, kurie brėžia naujas rėmimo valdymo kryptis 2015 metams.

Mykolas Katkus10.10-11.00     Rėmimo planavimas korporacijų veikloje ir prekių ženklų architektūroje
Mykolas Katkus, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas

  • Rėmimas prekės ženklo architektūroje
  • Socialinės atsakomybės rėmimai
  • Rėmimo planavimas strateginėje komunikacijoje

Pasak Mykolo Katkaus, strateginės komunikacijos požiūriu apie rėmimą galima kalbėti mažiausiai trimis plačiomis temomis: rėmimas kaip rinkodara prekių ženklų architektūroje, socialinės atsakomybės rėmimas ir rėmimas planuojant koncernų/korporacijų strateginę komunikaciją. Pranešimo metu bus kalbama apie strategijas planuojant rėmimą prekių ženklų architektūroje ir rėmimą kaip priemonę spręsti organizacijoms aktualius ryšių su visuomene klausimus.

Piret Reinson - 130x18011.00-11.40     Strateginis rėmimo valdymas – „Nordea Estonia“ atvejis
Piret Reinson, komunikacijos ir rinkodaros koordinatorė Baltijos šalims „Nordea Estonia“ (Estija)

Diskusijos metu kalbėsime:

  • Kokių skirtumų rėmėjas mato tarp kultūros ir sporto renginių rėmimo?
  • Kokių pranašumų „Nordea Estonia“ mato, kai remiami ilgalaikiai ir trumpalaikiai projektai?
  • Kokie yra rėmimo pranašumai, palyginti su kitomis tradicinėmis rinkodaros priemonėmis šiandien?
  • Kaip bankui pavyksta generuoti rėmėją tenkinančią rėmimo grąžą ir kokia ji?

„Nordea Estonia“ savo šalyje žinoma kaip turinti aiškią rėmimo strategiją, kurią vertina ne tik banko klientai, visuomenė, bet ir konkurentai. 2012 m. „Nordea Bank Estonia“ vyriausybės buvo įvertinta „Kultūros draugo“ apdovanojimu už ilgalaikį kultūros rėmimą Estijoje. „Nordea“ yra ilgalaikis Talino kino festivalio ir Talino muzikos savaitės rėmėjas. 2014 metais „Nordea“ vardu pavadinta viena moderniausių Talino koncertų erdvių ir taip dar labiau pabrėžtas „Nordea“ ilgalaikis įsipareigojimas puoselėti kultūrą Estijoje. Papildomai „Nordea“ iniciatyva internete veikia kultūrinių renginių platforma „Kultuurisober“. Joje skleidžiama informacija apie dėmesio vertus kokybiškus kultūros renginius, kuriems trūksta dėmesio ir komunikacijos dėl finansinių ar kitų priežasčių.

Pasak Piret Reinson, rėmimo strategija yra viena iš geriausių rinkodaros priemonių kurti prekių ženklo išskirtinumą ir žinomumą „nuolatinėje biudžetų mažinimo aplinkoje“. „Nordea Estonia“  prekių ženklo spontaninis žinomumas buvo 58% 2010 metais ir 77% 2014 metais (per tuo metus rinkodaros biudžetas mažėjo iki 30%, palyginti su 2010 m.). Banko rėmimo strategija nukreipta į strateginį ypač aukštų pajamų vartotojų segmentą. Piret Reinson nuomone, korporatyvinė komunikacija, paremta rėmimu, kuria pridėtinę vertę tiek banko klientams, tiek šalies kūrybinėms industrijoms.

11.40-12.00     Klausimai
12.00-13.00     Pietūs

Jonas Blinstrubas13.00-13.30     Prekės ženklo dvasią stiprinanti rėmimo komunikacija
Jonas Blinstrubas, direktorius, „BVRG Burson-Marsteller“

  • Prekės ženklo dvasią stiprinančio rėmimo ypatybės
  • Būtini elementai laiminčiai rėmimo komunikacijos strategijai
  • Praktiniai rėmimo komunikacijos pavyzdžiai

Kokią žinutę siunčia generalinio direktoriaus įteikiamas rėmimo čekis ir kam ji įdomi? Tinkamai parinkta komunikacijos strategija gali nulemti, ar rėmimas dings komunikaciniame triukšme, ar sėkmingai pritrauks žiniasklaidos ir visuomenės dėmesį, taip sustiprindamas prekės ženklo įvaizdį. Kas gali būti bendro tarp banko ir krepšinio? Pranešėjas pristatys „Švyturio“ mestą iššūkį nacionalinei krepšinio rinktinei. Taip pat pasidalins patirtimi kuriant komunikacijos strategijas, atspindinčias prekės ženklo dvasią ir susiejančias ją su rėmimo objektu. „BVRG Burson-Marsteller“ yra įgyvendinusi daug sėkmingų rėmimų komunikacijos projektų. Tarp jų – ne vienerius metus vykdomi projektai su „Švyturiu“ bei nacionaline Lietuvos vyrų krepšinio rinktine. Su DNB banku atliktas „Nacionalinės krepšinio ekonomikos tyrimas“ 2013 m. laimėjo pirmą vietą „Baltic PR Awards“ rėmimų kategorijoje ir prisidėjo prie metų agentūros titulo laimėjimo.

Hans Christian Smed13.30-14.15     Rėmimo aktyvavimas ir festivalių planavimas – „Roskilde festival“ atvejis
Hans Christian Smed, pardavimų ir rinkodaros direktorius, „Roskilde festival“ (Danija)

Pranešimo metu sužinosite:

  • Kokia yra Roskildės festivalio rėmimo strategija
  • Kaip ilgalaikis festivalio planavimas yra susijęs su festivalio rėmimo strategija
  • Kaip savo rėmimą aktyvuoja Roskildės festivalio rėmėjai
  • Kokias ateities rėmimo tendencijas mato Roskildės festivalio komanda

Vieni muzikos festivaliai geresni už kitus, todėl gyvuoja daugelį metų. Kai kurie jų yra atšaukiami dar nepradėti ar praradę publikos susidomėjimą, nesuvaldę savo augimo. Festivalių organizacijos priverstos iš naujo galvoti apie konkurenciją, savo išskirtinumą, prekinio ženklo strategijas, padedančias siekti ilgalaikio festivalio gyvavimo. Didžiausias Šiaurės Europoje Roskildės festivalis gyvuoja jau nuo 1971-ųjų ir yra suplanavęs savo datas iki 2022-ų metų. Šiemet festivalį aplankė per 100 000 žiūrovų, jį rengti padėjo 31 000 savanorių, o visuomet labdarai skiriamas pelnas siekia 2 000 000–2 700 000 eurų.

Povilas Petniunas14.15-14.55      Rėmimas prekių ženklo strategijoje – „Carlsberg“ atvejis
Povilas Petniūnas, UAB „Švyturys-Utenos alus“ (Part of the Carlsberg Group), produkto vadovas (tarptautiniai prekių ženklai)

  • Rėmimas prekių ženklo rinkodaros strategijoje
  • Rėmimo teritorijų nustatymas prekiniam ženklui
  • „Carlsberg“ futbolo rėmimo ir aktyvavimo atvejai
  • „Carlsberg“ rėmimų integracija į rinkodaros kampanijas

„Carlsberg“ yra vienas iš aktyviausiai rėmimo rinkodarą taikančių prekių ženklų pasaulyje. Remiantis pasauline „Carlsberg Group“ praktika, pranešėjas pasakos, kaip rėmimus prekių ženklo vystymo strategijoje naudoja „Carlsberg“ ir kokios įžvalgos buvo sukauptos per ilgalaikį rėmimo rinkodaros planavimą ir tobulinimą.

14.55-15.05     Klausimai
15.05-15.25     Kavos pertrauka

Birute EimontaiteValdas Lopeta15.25-16.05     Strateginis rėmimo valdymas – „Danske Bank“ Vilniaus maratonas“ atvejis
Birutė Eimontaitė, marketingo skyriaus vadovė ir Valdas Lopeta, komunikacijos skyriaus vadovas, „Danske Bank“

  • Rėmimo planavimas iš rėmėjo pusės
  • Rėmimo naudos rėmėjo komunikacijai, klientams, darbuotojams
  • Skirtingų rėmimo naudų segmentavimas ir aktyvavimas
  • Rėmimo proceso valdymas tobulinant esamas rėmimo partnerystes

„Danske Bank“ jau trečius metus yra „Danske Bank“ Vilniaus maratono“ rėmėjas. Tai yra didžiausias rėmimo projektas šioje organizacijoje, todėl kiekvienais metais keliami nauji reikalavimai kaip tobulinti banko bendradarbiavimą su lyderiaujančiu bėgimo maratonu Lietuvoje. Pranešėjai pasakos kaip pastaruosius tris metus ši partnerystė vystėsi. Teirausimės, kokių naujų rezultatų bei įžvalgų pavyko atrasti tobulinant rėmimo rinkodaros valdymą iš rėmėjo pusės, kad rėmimas taptų ne tik „dotacija“, bet ir visapusišką naudą abiems partneriams generuojančiu bendradarbiavimu.

Benediktas Vanagas - Grey Orb small 128x18016.05-16.45     Dakaras 2015 – lenktynės dykumoje ir rėmimuose
Benediktas Vanagas, lenktynininkas; „Velomaratonas“, „Halls Winter Rally“ organizatorius, „Pitlane“ direktorius

  • Rėmimo projektų ilgalaikis planavimas
  • Rėmimų turinio valdymas
  • Žiniasklaidos dėmesio, ralio ir rėmėjų interesų valdymas rėmimo projektuose
  • Koks bus Dakaras 2015 m. ir kokie ralio rinkodaros užkulisiai

Benediktas Vanagas 2014 m. antrą kartą dalyvaudamas „Dakaro” ralyje „įsuko“ dykumų ralio karuselę Lietuvos žiniasklaidoje iki tol nematytų reitingų aukštumų. Nors praėjusių lenktynių biudžetas viršijo 1,5 mln. litų, nedaug kas žino, jog šiemet B. Vanagas lenktynėms buvo suformavęs ir atskirą media turinio komandą, keliavusią kartu, kuri rūpinosi įspūdingais vaizdais iš „Dakaro”. Antrų metų sėkmė lėmė dar didesnius lūkesčius 2015-iems metams ir tai nėra tik „OSCAR‘o“ pakeitimas į naują automobilį. Pranešimo metu teirausimės, kaip derinami lenktynių, rinkodaros, žiniasklaidos ir rėmėjų interesai derinant juos su sportui aktualiu preciziškumu ir perfekcionizmu, viską pateikiant žiūrovams mėgstama vaizdo bei kokybiško turinio kalba.

16.45-17.00     Konferencijos apibendrinimas ir diskusijos prie vyno taurės

 

Pranešimai bus skaitomi lietuvių ir anglų kalbomis su sinchroniniu vertimu (iš anglų į lietuvių kalbą). Konferencijos metu pranešėjų pageidavimu negalima filmuoti ir fotografuoti.
Organizatoriai turi teisę keisti programą.

REGISTRACIJA Į KONFERENCIJĄ